http://www.emailcashpro.com

27 Jun 2009

Alhamdulillah

Terima kasih kerana sudi melawat laman blog ini. Terima kasih juga kepada mereka yang melawat serta bertanya tentang kesihatan ayahanda tercinta, Tuan Hhj Ahmad Ismail (Pak Ngah).

Untuk makluman semua, ini adalah kali kedua beliau dimasukkan ke wad. Kali pertama pada 10 Jun 2009 (Rabu) adalah disebabkan cirit birit dan kali kedua pula pada Isnin 22 Jun 2009 disebabkan kekurangan gula dalam darah (hipoglisimea) dan tekanan darah agak tinggi sedikit.

Selepas keluar dari wad kali pertama beliau agak sihat cuma terlalu kurang mengambil makanan. Banyak makan bubur sahaja. Kurang selera makan katanya. Mungkin disebabkan itu, maka kandungan gula dalam darahnya turun dan menyebabkan hipoglisemia.

Keadaan sekarang sudah beransur pulih dan akanterus dipantau oleh kami sekeluarga. Diharapkan agar semua mendoakan agar Pak Ngah sentiasa sihat dan ceria sentiasa.

Itu sahaja untuk makluman semua. Sekian adanya.

(p/s: untuk makluman semua, Pak Ngah telah keluar dari hospital pada Khamis 25 Jun 2008 dan keadaanya bertambah sihat,cuma batuk-batuk sedikit sahaja. Sekian untul makluman)

Tiada ulasan:

Mari Berborak