http://www.emailcashpro.com

26 Jun 2009

Selamat Datang

Selamat datang dan terima kasih kerana mengunjungi laman blog keluarga kami. Oleh kerana keghairahan keluarga Mat Tuyu membina dan mengemaskini laman blog keluarga masing-masing, maka saya dengan rasa tanggungjawab dan rendah diri telah mewujudkan satu lagi sub blog di bawah keluarga Mat Tuyu iaitu Zamnah @ Mak Ngah Mat Tuyu.

Walaupun agak sibuk kebelakangan ini ditambah dengan tugas mengemaskini laman blog Keluarga Mat Tuyu, maka kemunculan sub blog ini agak terlewat sedikit daripada yang lain. Oleh sebab itu mulai hari ini saya terpaksa mengemaskini 2 blog sekaligus.

Oleh itu jikalau saya terlambat atau lewat mengemaskini laman blog ini saya harap semua dapat memahami situasi yang saya hadapi. Saya akan sedaya upaya akan memberikan yang terbaik untuk kedua-dua blog ini.


Sekian. Terima Kasih.


Tiada ulasan:

Mari Berborak