http://www.emailcashpro.com

19 Ogos 2009

Selamat Hari Jadi Kepada Isteri Tercinta & Keadaan Terkini Pak Ngah

Assalamualaikum...

Di kesempatan ini, saya bagi pihak isteri saya mengucapkan terima kasih kepada semua keluarga Mat Tuyu yang mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada isteri saya, Puan Rosnita bte Sofian pada hari ini 19 Ogos. Saya juga secara peribadi ingin mengucapkan SELAMAT ULANGTAHUN HARI JADI KE -27 kepada beliau, semua panjang umur,sihat, murah rezeki dan diberkati Allah.

Saya juga mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Jadi juga kepada Eza Shaheeda bte Abd Razak, semoga panjang umur, murah rezeki dan diberkati Allah.

Di kesempatan ini juga, saya ingin memaklumkan bahawa Pak Ngah telah pun keluar dari hospital petang semalam 18 Ogos 2009. Keadaan nampaknya semakin pulih.

Sekian untuk makluman semua.

Tiada ulasan:

Mari Berborak