http://www.emailcashpro.com

01 Julai 2009

Posto..Posto...Hari Lahir Ayahanda Telah Tiba..Jangan Lupa Bawa Hadiah Yer..Penjelasan Tentang Majlis Hari Jadi

(Tajuk posting di atas hanya sekadar hiasan sahaja bagi menyedapkan cerita dan menarik untuk dibaca...hehehe.., dan tidak ada kena mengena tentang majlis hari jadi Pak Ngah tetapi hari jadi semua keluarga Mat Tuyu yang lahir dalam Bulan Ogos...jadi jangan terkeliru dengan tajuk itu yea...)

Untuk mengelakkan kekeliruan tentang majlis hari jadi yang akan diadakan, di sini saya akan jelaskan beberapa perkara.

Pertamanya, untuk makluman semua, idea mengadakan majlis hari jadi ini datangnya dari Tuan Hj Ahmad (Pak Ngah) yang ingin mengadakan sambutan khas ulang tahun hari lahirnya yang ke 70 bersama Ulangtahun Perkahwinannya bersama Mak Ngah yang ke-40 serta Ulangtahun ke-21 menjadi Ketua UMNO Cawangan Jalan Bakariah. Majlis yang dirancang sebenarnya tidak melibatkan mana-mana keluarga, hanya keluarga dijemput meraikan majlis tersebut. Majlis yang dirancang tersebut akan diadakan pada 1 Ogos 2009.

Tetapi disebabkan keadaan kesihatan beliau yang tidak mengizinkan tempohari, maka kami sekeluarga telah berbincang dan memutuskan sebulat suara membatalkan majlis tersebut.

Jadi untuk tidak menghampakan hasrat beliau, maka kami sekeluarga telah berbincang dan memutuskan untuk mengadakan majlis kenduri kesyukuran yang dihadiri oleh saudara terdekat. Kemudian apabila beberapa keluarga datang menziarahi beliau tempohari dan dimaklumkan tentang majlis tersebut, maka beberapa ahli keluarga telah mencadangkan agar diadakan majlis sambutan hari jadi yang sama telah diadakan 2 tahun lepas. tetapi kali ini lokasi yang dipilih adalah di Rumah Batu 5, Bakri dan butiran yang lain seperti yang saya telah nyatakan di dalam posting lepas.

Jadi tarikh yang sama iaitu 1 Ogos telah dipilih memandangkan tidak lama lagi kita akan menyambut bulan Ramadhan. Jadi soal tidak berbincang dengan keluarga yang lain tidak timbul memandangkan saya telah memaklumkan hasrat majlis ini di dalam blog tempohari.

Sehubungan dengan itu, maka saya meminta semua ahli keluarga dapat memahami situasi sebenar perkara ini. Jika terdapat sebarang kemusykilan boleh berhubung terus dengan saya. Dan sekiranya terdapat cadangan dari ahli keluarga tetang majlis tersebut, saya amat mengalu-alukannya.

Terima kasih.

Tiada ulasan:

Mari Berborak