http://www.emailcashpro.com

29 Julai 2009

Terkini Tentang Kesihatan Pak Ngah

Assalamualaikum,

Untuk makluman semua, kelmarin keadaan Pak Ngah agak kurang memuaskan. Beliau kembali muntah-muntah apabila menjamah makanan. Dan pagi tadi, 29 Julai 2009, saya bersama isteri telah membawa beliau ke Poliklinik Bandar Maharani Muar bagi memastikan keadaan kesihatannya.

Doktor mengesahkan bahawa keadaannya agak lemah kerana muntah menyebabkan kandungan garam berkurangan. Ianya ada kitan dengan ubat yang diambil oleh beliau iaitu ubat aspirin. Aspirin yang diambil tidak begitu sesuai dengan keadaan umurnya yang semakin lanjut. Ianya menyebabkan alahan dan berkemungkinan menghadapi gastrik.

Oleh itu doktor telah menukarkan aspirin tersebut kepada ubat lain yang tidak memudaratkan perutnya. Dan doktor berpesan supaya memberi 100Plus bagi mengembalikan semua tenaga dan garam yang hilang akibat muntah tersebut.

Setakat tengahari ini, keadaan beransur pulih dan tidak lagi muntah-muntah. Saya mengharapkan agar kita semua dapat mendoakan agar Pak Ngah diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa siha selalu.

Sekian.

Tiada ulasan:

Mari Berborak